Contact

Heb je een vraag of een speciale wens? Laat het ons weten. Neem contact met ons op op bezoek onze winkel.

Patou’s Presenti
Bedrijfsweg 62
6163 CZ Geleen

Contactformulier

*vereist veld

Openingstijden

Afhalen op afspraak

Het is mogelijk om op afspraak af te halen in Geleen of Schinnen. Neem hiervoor contact met ons op.

Patou’s Bezorging
(binnen 10 km.)
Ma-Vr: 18:00 – 20:00
Za: 14:00 – 16:00

Klantenservice

Ma-Vr: 10:00 – 18:00
Za: 10:00 – 14:00

Veel gestelde vragen

Verzenden binnen Nederland

Voor alle bestellingen brengen wij  in NL standaard 6,10, in BE 10,47 en in DE 11,18 verzendkosten in rekening, afhankelijk van de grootte van het te versturen pakket. Wanneer het een klein plat pakket betreft dan zullen wij het versturen als een brievenbuspakket inclusief een track & trace code.

Wanneer het een groter pakket betreft dan wordt het met de reguliere pakketdienst bezorgd. Uw bestelling wordt verstuurd met de 24-uurs service van PostNL (via MyParcel). Ook bij een groter pakket ontvangt u automatisch een track & trace code per e-mail waarmee u de zending kunt volgen.
Vaak worden bestellingen al de dag erna geleverd. De verzendkosten worden automatisch berekend in de winkelmand.

 

Plaatst u vandaag uw bestelling? Dan wordt uw bestelling de volgende dag al verzonden! 
(soms zelfs nog op dezelfde dag, mocht hier nog tijd voor zijn) 

Over het algemeen versturen we de pakketten via PostNL, dit is de meest betrouwbare bezorgservice.

Afhalen bij PostNL Locatie 

Wij bieden u flexibele bezorgopties aan. Zo kunt u bij het plaatsen van uw bestelling er ook voor kiezen om het pakket op te halen bij een PostNL locatie bij u in de buurt. De locaties worden automatisch weergegeven wanneer u uw postcode invoert. Dit voorkomt onnodig lang thuis wachten op uw pakket, en wanneer u niet thuis bent kunt u daarna het pakket gelijk ophalen wanneer u het zelf uitkomt!

Bezorgen of afhalen op afspraak

Binnen een straal van 10 km bezorgen wij uw pakketje ook aan huis. Voor deze service vragen wij 2 euro. Bezorgen doen wij van ma t/m vr tussen 18 en 20 uur en op zaterdag tussen 14 en 16 uur. 


Op deze feestdagen hanteren wij aangepaste openingstijden. Wij kunnen niet garanderen dat deze gelijk lopen met de regels van Post Nl.

  • Nieuwjaarsdag
  • Goede vrijdag
  • 1e Paasdag
  • 2e Paasdag
  • Koningsdag
  • Hemelvaartsdag
  • 1e Pinksterdag
  • 2e Pinksterdag
  • 1e Kerstdag
  • 2e Kerstdag
  • Oudjaarsdag na 15.00 uur

 

Waarom verzendkosten?

De verkoopprijzen van de Presentiboxen en de Assortimenti zijn over het algemeen erg laag waardoor de verzendkosten niet verwerkt kunnen worden in de prijs zoals bijv. bij grote webshops zoals Bol.com, Zalando etc.

Woont in de buurt? U kunt ook kiezen voor de optie betalen bij afhalen winkel, zodat u helemaal geen verzendkosten hoeft te betalen.

Je kunt bij Patous presenti online betalen. Alle betalingen worden verricht via het beveiligde online betalingssysteem Mollie. Je rekening gegevens blijven altijd afgeschermd wanneer je online betaalt. Er worden extra kosten berekend voor de onderstaande betaalmethoden.

iDEAL

 

iDEAL is een betaalmethode voor Nederlandse rekeninghouders waarmee je snel en veilig kunt afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van jouw eigen bank.

Je plaatst je bestelling in onze webshop. Bij het afrekenen geef je aan dat je met iDEAL wilt betalen en je selecteert jouw bank. Vervolgens word je doorgeleid naar jouw eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door jouw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven en wij worden door de bank geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

 

Vooraf overmaken – Bankoverschrijving

Na het invoeren van jouw bestelling kun je zelf het openstaande orderbedrag overmaken naar de bankrekening van Patous Presenti. Vermeld bij jouw betaling altijd het ordernummer (dit ontvang je per e-mail). Het bedrag kun je overmaken naar het bankrekening nummer IBAN: NL13INGB000479984 t.n.v. Patous Presenti.

Zodra de betaling is ontvangen wordt jouw bestelling verstuurd. De betaling dient binnen 7 dagen op onze rekening te zijn bijgeschreven. Anders wordt je bestelling automatisch geannuleerd.
Let op: Wanneer je hebt gekozen voor ‘Achteraf betalen’, dan ontvang je automatisch een factuur.

 

Creditcard betalingen

Creditcardbetalingen met Visa en Mastercard doe je veilig online bij Patous Presenti. Bij een creditcard betaling heb je als voordeel dat je betaling pas aan het eind van de maand worden afgeschreven en dat aankopen vaak verzekerd zijn. Je plaatst je bestelling in onze webshop. Bij het afrekenen geef je aan dat je per creditcard wilt betalen. Je wordt gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling.

Retourneren

Bent u niet geheel tevreden met uw bestelling? Dan horen we het natuurlijk graag. We zullen er alles aan doen om de situatie zo goed mogelijk voor u op te lossen. U kunt in alle gevallen het beste contact met ons opnemen door een mail te sturen met een korte uitleg (en eventueel foto’s) naar info@patouspresenti.nl

 

Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren (herroepingsrecht). U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. De kosten voor het retour sturen van u thuis naar Patous Presenti zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren, in onbeschadigde, originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u het beste contact met ons opnemen via info@patouspresenti.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product in goede orde retour is ontvangen. Ook dient u een retourformulier in te vullen en samen met uw zending te versturen.


Voor meer informatie over alle rechten & plichten verwijzen wij u door naar artikel 6 tot en met 8 van onze algemene voorwaarden .

Garantie

Wij geven om onze producten en doen vanzelfsprekend ons best om deze in topconditie en zo snel mogelijk aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@patouspresenti.nl en indien mogelijk foto’s op te sturen.. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om een geschillencommissie te raadplegen. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Alle kosten zijn voor de klant die de klacht indient.

Volg ons ook op: